Известие

Collapse
No announcement yet.

Пружина на стъклото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пружина на стъклото

    Откак купих GTV-то нещо в шофьорската врата дрънчи когато я затварям, ама много яко. Най-после преди седмица я разглобих, свалих целия механизъм и стигнах до една конична пружина, която беше излязла от гнездото си. Закачих я и проблемът отшумя. Но след две седмици- пак същото. Интересното в случая е че по никакъв начин (откачена или закачена) тая пружина не влияе на свалянето и вдигането на стъклото. Та питането ми конкретно е за какво служи тази пружина и как да я фиксирам към гнездото й, щот вратата хлопа все едо съм изсипал една шепа гайки в нея.
    GTV 2000 T.SPARK 16V 150hp

  • #2
    немога да се сетя за коя пружинка става дума колега...имаш ли я на снимка случайно?
    Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

    Comment


    • #3
      Ако е за същата пружина за която си мисля ние решихме проблема като сложихме доста стиропор около нея и така решихме проблема с якото дрънчене при затваряне. А предназначението и май е да обира част от вибрациите на стъклото когато е вдигнато.

      Comment


      • #4
        Не е пружинка, а базбая пружина- около 10см в диаметър. Снимка нямам, но следващия път като отворя вратата ще я снимам. Може би е наистина за вибра ции, защото няма значение дали е закачена или не- поне аз не усещам. А пък иначе- тя се изхлузва аксиално от оста на която е закачена и затова се разхлопва. Дали да не я лепна с малко метал-пластик за оста? Дали ще държи? А иначе може да се разглоби дясната врата и да се види как е фиксирана, ама после пада едно напасване на стъкла дето още не съм го доизпипал щот няам нерви. В тая връзка- от долните болтове на механизма също ми се струва, че може да се регулира стъклото.
        GTV 2000 T.SPARK 16V 150hp

        Comment


        • #5
          Пружината служи като ресор в долно положение на X рамото на стъклото,за да обира вибрац. от неравности.Ако нямаш нищо счупено по механизма,значи не си я сложил на правилния брой намотавания......
          GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

          Comment


          • #6
            Много мнения, но нито едно правилно. Пружината при сваляне на стъклото се натяга, но не натоварва самия механнизъм, защото самото сттъкло тежи. Когато обаче стъклото тръгне нагоре, пружината много помага на мотора и целият механизъм. Като цяло стъклото се движи по-равномерно благодарение на нея и с еднаква скораст в двете посоки
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              Много мнения, но нито едно правилно. Пружината при сваляне на стъклото се натяга, но не натоварва самия механнизъм, защото самото сттъкло тежи. Когато обаче стъклото тръгне нагоре, пружината много помага на мотора и целият механизъм. Като цяло стъклото се движи по-равномерно благодарение на нея и с еднаква скораст в двете посоки
              Абе господин инжинер не можа ли по-простичко аз ем знам кво прави ем се замислих докато ти чета мнението
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Много мнения, но нито едно правилно. Пружината при сваляне на стъклото се натяга, но не натоварва самия механнизъм, защото самото сттъкло тежи. Когато обаче стъклото тръгне нагоре, пружината много помага на мотора и целият механизъм. Като цяло стъклото се движи по-равномерно благодарение на нея и с еднаква скораст в двете посоки
                ....кажи тогава на човека как да си я излекува тая пружинка де....то е ясно че се натяга га се свали стъклото,може па и да помага,не са доизмислили моторчето да ности едно стъкло и са турили иднъ пружинъ
                Last edited by Ivo Skoklev; d.m.y г., 09:40.
                GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Ivo Skoklev Покажи съобщение
                  ....кажи тогава на човека как да си я излекува тая пружинка де....то е ясно че се натяга га се свали стъклото,може па и да помага,не са доизмислили моторчето да ности едно стъкло и са турили иднъ пружинъ
                  Не позна не само алфа са така ами и повечето без рамка на стъклото като изключиме евтинджос марките
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Тъй и не разбрах има ли нещо като фикстор на оста, което не дава на тая пружина да се изхлузва. Колкото до натягането, колко са правилния брой намотавания, защото ми се струва, че ще е доста трудничко да я намотая още веднъж. Бая е коравичка! Някой има ли да пусне една схемичка?
                    GTV 2000 T.SPARK 16V 150hp

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Абе господин инжинер не можа ли по-простичко аз ем знам кво прави ем се замислих докато ти чета мнението
                      Eeee, то ако беше толко простичко, нямаше да сме сервиз, нали
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment

                      Working...
                      X